sobota, 22 sierpnia 2015

#TAG - TMI TAG

Witajcie!
Musicie jeszcze odrobinę poczekać na posty Back to school, ale są dokładnie realizowane. W międzyczasie zapraszam was na "To much information". Bez przedłużania zaczynam TAG ^^

1. Co masz na sobie?
Mam na sobie koszulkę z obozu oraz czarne legginsy ;)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Szczerzę wątpię, że było to zakochanie. Bliżej raczej do zauroczenia :D

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie'?
Nie, ponieważ nie byłam jeszcze w związku i na razie nie mam zamiaru

4. Ile masz wzrostu?
Mam 152 wzrostu (tak wiem, niska jestem) :D

5. Ile ważysz?
Ważę 41 kg :p

6. Jakieś tatuaż?
Nope, ale w przyszłości mam zamiar. Mały cytacik, ot co.

7. Jakiś piercing?
Standardowe dziurki w uszach :D

8. OTP ? (one true pairing)
Hmm... Trudne pytanie. Jeśli chodzi o książki, to na pewno America i Maxon oraz Clary i Jace <Jace jest też oczywiście mój> No nie wiem, chyba tyle ;)

9. Ulubiony program (serial) ?
"Once upon a time"

10. Ulubione zespoły?
Ojj... Dużo tego jest :D Green Day, Nirvana, Metallica, Thirty Second To Mars, Linkin Park, Queen itd. :*

11. Coś, czego Ci brakuje?
Zdecydowanie czasu...

12. Ulubiona piosenka?
Anna Maria Jopek "Ale jestem"

13. Ile masz lat ?
Czternaście ;)

14. Znak zodiaku ?
Bliźnięta

15. Czego szukasz u partnera?
Póki co, nie jestem w stanie jakoś dokładnie określić, ponieważ jestem dosyć młoda ;) Ale myślę, że miłości, zrozumienia... Szczerości i wsparcia.

16. Ulubiony cytat?
"If you can dream it, you can do it" - Walt Disney

17. Ulubiony aktor?
Jest wielu wspaniałych aktorów. Nie jestem w stanie wybrać jednego ;)

18. Ulubiony kolor?
Zielony i czarny. Ostatnio zaczęłam także lubić kolory pastelowe.

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy ^^

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do łóżka lub jakiegoś cichego kąta

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Około 10 minut ;*

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
MAKSYMALNIE 20 minut ^^ (Literere zrozumie)

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Nie pamiętam, aczkolwiek możliwe :D

24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Brązowe oczy *-* Rozwichrzone włosy. Przede wszystkim inteligencja, poczucie humoru, zaradność, otwartość, i dbałość o siebie.

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Chamstwo i pewność, że "zdobędzie jakąś dziewczynę"

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery?
Otwarcie się na coś nowego.

27. Czego sie boisz? 
Samotności i śmierci.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
W środę.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Wczoraj.

30. Co oznacza Twój Blog username?
ChocolateBluberry - Czekoladowa borówka! Dwa najlepsze smakołyki świata ^^

31. Ostatnia przeczytana książka?
Pierwsza część Darów Anioła

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Druga część Darów Anioła, Quo Vadis, Elita

33. Co ostatnio oglądałaś?
Czego tak właściwie dotyczy to pytanie? :D Oglądałam kawałek Króla Lwa po niemiecku :D

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja siostra.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a?
Rodzinna miłość? Haha :D

36. Ulubiona potrawa?
Ubóstwiam włoskie potrawy... A no i tak. SŁODYCZEEEE

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
LONDYN <3 I wyspa króliczków w Azji ^^

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Sklep

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Może :v

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Wczoraj... mamę w policzek!

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Szczerze? Pewnie nie dawno... ale nie pamiętam kiedy.

42. Ulubiony smak słodki?
Zdecydowanie borówki i czekolada!

43. Na jakich instrumentach grasz?
Gram na keyboardzie, brzdąkam na gitarze i oczywiście śpiewam ;)

44. Ulubiona część biżuterii?
Chyba naszyjnik... Chociaż w sumie to nie wiem to lubi wszystko, oprócz pierścionków ;) WIEM! Najlepszą biżuterią jest zegarek... Kocham zegarki <3

45. Ostatni uprawiany sport?
Niekoniecznie sport, ale bardzo dużo dzisiaj spacerowałam :D

46. Jaka piosenkę ostatni spiewałaś?
All of me

47. Ulubiony teks na podryw?
Wpadło mi coś do oka. Ach, no tak. To ty :D ...Żartuję no :p

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Hahahah, niee ;3

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodzeństwem ;)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Czujcie się wszyscy otagowani ;) Jeśli chodzi o kogoś konkretnego, to taguję Muminka z bloga "To i owo - Mumink-owo!"

Uff, już koniec.Trochę mi to zajęło. A w sumie to krótki TAG, więc muszę ćwiczyć cierpliwość ;) Mam nadzieję, że wpis się podobał i już niedługo zapraszam do nowego ;)
                                                                                                              Pozdrawiam, ChocolateBlueberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz