czwartek, 27 sierpnia 2015

Back to school #2 - TAG: Szkolny czas

Hej!
Przychodzę do Was, już z drugim postem Back to school. Tym razem będzie to TAG: Szkolny czas. Serdecznie zapraszam do lektury! <3

1. O której wstajesz do szkoły ?

Najczęściej wstaję o godzinie 6:30. Lekcje zwykle mam na godzinę 8:00. Do szkoły mam mniej niż pięć minut. Wstaję, tak wcześnie tylko dlatego, że muszę/chcę zjeść dobre śniadanie, sprawdzić czy na pewno wszystko mam, pokombinować z fryzurą itd.

2.Ulubiony nauczyciel?
Hmm... Trudno powiedzieć. Mój zestaw nauczycieli jest... ciekawy. Dlatego w sumie, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie :D

3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Tak naprawdę, z żadnego przedmiotu nie mam najgorszych ocen. Ale chyba najlepsza jestem z typowo humanistycznych przedmiotów. Dobra, nie licząc historii. Polski, Angielski, Niemiecki to raczej moje strony. Aczkolwiek, kocham i ubóstwiam chemię <3 Z której miałam piątkę ^^

4.Czy masz w szkole/klasie grupkę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
W klasie zadaję się z grupką bliskich mi osób. Po prostu nie toleruję niektórych osób z mojej klasy. Natomiast jeśli chodzi o szkołę, to mam bliskie więzi z osobami z innych klas, także... :D

5.Plecak, torebka czy tornister?
Plecak. 100%. Ewentualnie na apele, czy jakieś pokazy - torebka ;)

6.Czy malujesz się do szkoły?
Bardzo rzadko. Raz na jakiś czas krem bb, puder, tusz do rzęs i balsam do ust.

6.Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Myślę, że wszystko. Ja chyba raczej stawiam głównie na spodnie ze względu na wygodę. Ale uwielbiam również sukienki, które można łatwo zdjąć przed i po w-f <3 (oczywiście, jeżeli nie ma się rajstop). Spódnice noszę rzadko, niemniej też są naprawdę fajne ^^

7.Czy nosisz do szkoły dodatki (bransoletki itp.)?
Rzadko. Jeśli mi się przypomni. Jedynym dodatkiem, który noszę w miarę regularnie jest zegarek <3

8.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś pasek?
Owszem, miałam ;)

9.Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Oczywiście. Gdybym go nie jadła, zapewne po kilku lekcjach bym zemdlała :D *Psst, może będzie post z pomysłami na lunch ;)*

10.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba i źle ci idzie?
Tak jak mówiłam tak naprawdę z niczego nie mam najgorszych ocen. Ale faktycznie uważam, że jestem słaba z fizyki. O ile matematykę i w-f jeszcze jakoś przeboleję, o tyle fizyka to MAKSYMALNE zUo. Nienawidzę, nie rozumiem i nie trawię jej, Dziękuję, dobranoc.

11.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Pieszo. Moja szkoła leży równolegle do mojego mieszkania. Do szkoły mam trzy minuty ;)

13. Zmieniasz buty w szkole?
Nie. Ewentualnie zimą. Ale to bardzo rzadko :D

14. Czy lubisz ćwiczyć na w-f'ie?
Zwykle tak ^^ Uwielbiam grać w piłkę nożną i siatkówkę (chociaż, to drugie średnio mi wychodzi). Kocham gimnastykę i jazdę na rolkach. Strasznie nie lubię grać w kosza, a ręczną też średnio lubię (prawdopodobnie ze względu na wzrost i masę ciała :D), O właśnie, lubię dwa ognie bo mam bardzo dobry refleks (siłę rzutu, już niekoniecznie). Ale ogólnie rzecz biorąc, lubię w-f!

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Na pewno w jakimś stopniu tak, O ile w pierwszym miesiącu, ani mi się śni wracać do szkoły, o tyle w sierpniu, często błąkają się jakieś myśli o szkole. Zwłaszcza gdy przychodzi czas zakupów i przygotowań. Wydaje mi się także, że podczas roku szkolnego, jestem bardziej zmotywowana do pracy, Może wynika to z tego, że muszę się czymś zająć bo mam mało czasu? Sama nie wiem. Natomiast ostatni tydzień wakacji, jest zwykle tym najlepszym i najchętniej nie wracałabym w ogóle do szkoły ;D

I to był koniec TAG'u. Mam nadzieję, że się spodobał i dowiedzieliście się więcej o mnie i o tym, że jestem słaba z fizyki moim szkolnym czasie (?) Bardzo dziękuję, że dotrwaliście do tego miejsca i zapraszam do innych postów!                                            
                                                                                               Pozdrawiam, ChocolateBlueberry      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz